نازل و الکترود پلاسما

در برشکاری فلزات دستگاه و سیستم های زیادی وجود خواهند داشت که می توان از آنان بهره برد و اقدام به برشکاری نمود. نازل و الکترود پلاسما مربوط به دستگاه برش پلاسما می باشد که از دستگاه و کمپرسور ادغام شده و منجرب برشکاری با توجه به قدرت دستگاه بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از این نوع های برشکاری را می توان اینگونه لیست نمود:

  • برشکاری CNC
  • برشکاری PLASMA
  • برشکاری با استفاده از سیستم هوا برش

هر کدام از موارد بالا می تواند شرایط خواص خود را داشته باشد که البته تجهیزات متفاوت از یکدیگری را رقم زده اند. استفاده از هر نوع برش جای خاصی را داشته که با توجه به اجسام نیاز به برشکاری متفاوت است.

برای نمونه برشکاری در صنعت ساختمان برای از هم جدا کردن یا قطعه قطعه کردن تیر آهن استفاده از سیستم هوا برش مقرون بصرفه تر از نوع های دیگر همچون پلاسما می باشد. ولی بر خلاف این موضوع استفاده از برش پلاسما در کارخانجات استقبال بیشتری برای کارهای خود خواهد شد.

هر کدام دلایل خواص خود را داشته و هزینه های جانبی کاملا سنجیده خواهد شد. در برشکاری پلاسما نیاز به قطعات جانبی می باشد که از همه بیشتر استفاده از نازل و الکترود پلاسما به چشم خواهد خورد.

فروش نازل و الکترود پلاسما در مجموعه بالن صنعت سایز های مختلف انجام می گردد. فروش نازل و الکترود پلاسما بر اساس نیاز مشتری انجام می گردد که این موضوع ارتباط مستقیم با تورچ برش شما خواهد داشت. در زمان برشکاری به دلیل نزدیک بودن این محصولات به شعله آتش باعث خواهد شد که بعد از استفاده های مکرر منجرب از بین رفتن شود که در برشکاری اختلال و از دقت برش کاسته خواهد شد.

لیست انواع نازل و الکترود پلاسما

الکترود پلاسما CB150
الکترود پلاسما P30
الکترود پلاسما CP200
الکترود پلاسما P80
الکترود پلاسما CB70
الکترود پلاسما P50
الکترود پلاسما پاناسونیک P160
الکترود پلاسما هایپرترم
الکترود پلاسما کوتاه S65
الکترود پلاسما CB70
نازل پلاسما CB150
نازل پلاسما P30
نازل پلاسما CP200
نازل پلاسما P80
نازل پلاسما CB70
نازل پلاسما P50
نازل پلاسما پاناسونیک P160
نازل پلاسما هایپرترم
نازل پلاسما کوتاه S65
نازل پلاسما CB70